top of page
  • "Het product dat ik wil kopen is helaas niet op vooraad. Wanneer kan ik deze weer bestellen?""
    Alle producten met de status "niet op voorraad" worden wel weer op voorraad verwacht. We doen ons best om de voorraad zo goed mogelijk te monitoren en producten op tijd bij te bestellen. Mocht je je afvragen wanneer jouw favoriete product weer in de shop verwacht wordt, mail dan gerust naar info@hetwoongeluk.nl of houd ons Instagram account in de gaten - hier laten we altijd weten als een product weer op voorraad is. Mocht een product niet meer te vinden zijn in de webshop, dan betekent dit dat het desbetreffende product helaas uit het assortiment is.
  • Hoe vind ik het juiste product?
    Er zijn meerdere mogelijkheden om een product te vinden: - Bekijk de categorieën in het menu aan de bovenzijde; - Maak gebruik van de filters om een zoekopdracht te verfijnen; - Gebruik de zoekbalk bovenaan de pagina. Je kunt zoeken op merk, product naam, omschrijving of product nummer. Twijfel je tussen twee verschillende artikelen, of heb je advies nodig bij je aankoop? Neem dan gerust contact op.
  • Hoe plaats ik een bestelling?
    Ga hiervoor naar de pagina onder aan de website; Bestellen
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
    Waarneer je een bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren, vragen wij je een mail te sturen naar info@hetwoongeluk.nl of telefonisch contact op te nemen via 06-19614656.
  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?
    Het is natuurlijk mogelijk dat je in je enthousiasme een typ-fout in e-mailadres hebt gemaakt. Ook is de kans aanwezig dat onze berichtgeving als spam wordt gezien en dat de orderbevestiging in je ongewenste e-mail map is terechtgekomen. Mocht dit het geval zijn dan kan je ons bereiken via de mail of door telefonisch contact op te nemen. De gegevens vind je op onze contact pagina.
  • Moet ik verzendkosten betalen?
    Hierover lees je alles op onze pagina "Bestellen".
  • Krijg ik een traceercode van mijn bestelling?
    Wanneer je bestelde item met onze bezorgpartners PostNL of DHL wordt verzonden, dan krijg je per e-mail een traceercode van je bestelling.
  • Worden mijn gegevens veilig behandeld?
    Jazeker, in onze Privacy Policy gaan wij heel nauwkeurig met jouw privacy om. Mochten er onverhoopt toch nog onbeantwoorde vragen zijn, dan kun je altijd contact met ons opnemen.
  • "Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?""
    Met de volgende betaalmethodes kan je je winkelmandje afrekenen: via Ideal, via Paypal en via een Mastercard.
  • Mijn betaling mislukt of wordt geweigerd, wat kan ik hieraan doen?"
    Om je hier zo snel mogelijk bij te helpen, kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen. Na kantooruren kun je ons eenvoudig een e-mail sturen met de vermelding van het probleem. Wij proberen de volgende werkdag je mail zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
  • Waar kan ik mijn factuur vinden?
    Na de bestelling ontvang je de orderbevestiging, dit is tevens je factuur.
  • Hebben jullie ook kortingsacties?
    Wij hebben regelmatig acties, aanbiedingen en kortingen! Houd onze social media in de gaten om als eerste te weten wat er aan gaat komen.
  • "Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?""
    Wij verzenden onze producten gemiddeld tussen de 1-2 werkdagen, meestal heb je je bestelling de volgende werkdag in huis Afhankelijk van waar je woont en of de bezorgdienst haar verzendtermijn nakomt, de volgende werkdag bij jou aangeboden
  • Wat is de status van mijn bestelling?
    Zodra de bestelling wordt verzonden, sturen wij een e-mail met een traceercode. Hiermee kun je de status van je bestelling volgen. Er zijn twee uitzonderingen: 1. Grote producten zoals banken, stoelen en andere meubels worden geleverd door eigen of externe transportservice. 2. Producten die door de brievenbus passen, worden als brievenbuspost behandeld. Het is niet mogelijk de status van de bestelling te volgen.
  • Mijn pakket is niet aangekomen, wat nu?"
    Neem dan direct contact met ons op. Wij zullen het tot de bodem uitzoeken waar het mis is gegaan en proberen je bestelling alsnog zo snel mogelijk bij je geleverd te krijgen.
  • Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?"
    Dit is natuurlijk verre van de bedoeling en komt gelukkig vrij weinig voor. Mocht het dan toch onverhoopt voorkomen, zullen wij je voorzien van gratis retourlabel. Vanzelfsprekend zullen wij je dan alsnog het juiste artikel opsturen.
  • Wat gebeurt er als ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
    Indien mogelijk en het geen bij-product betreft zullen wij het voorradige product zo snel mogelijk leveren. Heb je liever dat wij de bestelling in 1 keer compleet bij je komen leveren? Ook dat is geen probleem, neem dan even contact met ons op om je voorkeur te bespreken.
  • Wat is mijn retourtermijn?
    Alle informatie hierover kun je vinden op onze pagina Ruilen en retourneren.
  • Wat is het retouradres?
    Ons retouradres is: Hoofdlaan 2, 3881ZB in Putten. Dit adres kun je tevens vinden op het adreslabel van het retourformulier.
  • Wat zijn de retourkosten?
    Alle informatie hierover kun je vinden op onze pagina Ruilen en retourneren.
  • Hoe lang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?
    Nadat wij de retourzending hebben ontvangen en verwerkt, betalen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als waarmee de bestelling was geplaatst. Dit gebeurt in ieder geval binnen 14 dagen.
  • Enter your answer here
  • Ik mis een onderdeel van mijn bestelde product. Hoe nu verder?
    Wanneer er een onderdeel mist van je geleverde product, zullen wij je dit uiteraard zo snel mogelijk nasturen. In dit geval kun je het beste contact met ons opnemen via de mail met een uitleg van wat er mist. Wij zullen dit zo spoedig mogelijk voor je oplossen.
  • Mijn bestelde product is beschadigd of kapot. Hoe nu verder?
    Het je kapot, beschadigd of foutief onderdeel bij je bestelde product geconstateerd? Ook dan kun je ons het beste een e-mail sturen met een duidelijke foto en uitleg over welk onderdeel van welk artikel dit is. Let wel, dit dient binnen 48 uur na ontvangst aan ons te worden doorgegeven. Het is daarom belangrijk dat je goed je bestelling controleert om teleurstelling te voorkomen.
  • Hoe kan ik een klacht indienen?
    Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de door ons verrichte diensten of services. Niet alleen voor jou als consument, maar ook voor ons omdat kwaliteit en service onze belangrijkste kernwaarden zijn. Daarom vragen wij je vriendelijk om de klacht of opmerking via de e-mail aan ons door te geven. Info@hetwoongeluk.nl met als onderwerp "klacht" samen met vermelding van je ordernummer. Na aanleiding van je klacht ontvang je van ons een bevestiging en zullen we je vervolgens binnen 14 dagen voorzien van een inhoudelijk bericht.
  • Hoe behandelen wij jou klacht?
    Wij streven naar een snelle afwikkeling van de klacht. Afhankelijk van de drukte zullen wij je binnen 24 uur (weekend niet meegeteld) voorzien van een reactie. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht, streven wij er naar om je te hebben voorzien van een passende oplossing. Dit zullen wij doen samen met onze leverancier om je hierbij zo goed mogelijk van dienst te zijn.
bottom of page